הדור הבא של השילוט הדיגיטלי

יהלומים רוקדים בתוך הלוגו שלכם

3D Sign

ענקית המשחקים לרשתות החברתיות, פלריום, התחדשה בשלט חוצות דיגיטלי ראשון מסוגו בישראל – המציג אפקטים מרהיבים בתוך צורות ואותיות | ב"אור ראשון דיגיטל", החברה שמאחורי הפיתוח, מבטיחים:
"זהו תחילתו של עידן חדש בתחום"

כל מי שנוסע על כביש החוף, בין גלילות לכפר שמריהו, מכיר מצוין את הנוף ההיי-טקי הזה: בניינים רמים מתנשאים ממערב, ועליהם קבועים הלוגיים המפורסמים של חברות הטכנולוגיה המובילות היושבות בהם – מיקרוסופט, אפל, פריסקייל, סופרקום ועוד.
לאחרונה הצטרף אל שדרת ההיי-טק המרשימה הזו שלט דיגיטלי חדש, המספק מראה יוצא דופן בין השלטים והסמלים השונים; הלוגו של ענקית משחקי האסטרטגיה החברתיים, פלריום  המורכב מלא פחות מ-40,000 נורות לד.

השלט – שהותקן בחזית בית אמפא, שבו ממוקמים משרדיה של פלריום  – נוצר בטכנולוגיה חדשנית, לוגו תלת מימדי מונפש, המאפשרת ליצור אפקטים מיוחדים בתוך אותיות וצורות. ב-פלריום בחרו לעצב את הלוגו שלהם עם אפקט יהלומים מנצנצים, בהשראת השלטים של בתי הקזינו ווין בלאס וגאס ומקאו, שהנם בעלי אפקט זהה. המראה המרהיב והמנצנץ, מתבלט ממרחק של יותר מחצי קילומטר.

על השילוט פורץ הדרך הזה – הראשון מסוגו בישראל – אחראית חברת אור ראשון דיגיטל, המתמחה בפתרונות חדשניים של שילוט דיגיטלי. לחברה כבר יש ניסיון בפיתוח מוצרים בטכנולוגיית לוגו תלת מימדי מונפש: לפני כשנתיים פיתחו בחברה שלט בדמות תפוח של אפל לחנויות סלולר, העושה שימוש בטכנולוגיה הייחודית.
בכך משתייכת החברה הישראלית לחוד החנית של החדשנות העולמית בתחום; בשנה האחרונה, יותר ויותר חברות ברחבי העולם עושות שימוש בטכנולוגיית לוגו תלת מימדי מונפש, המאפשרת ליצור בלוגו אפקטים מיוחדים – ומעניקה לו בולטות מסוג אחר.

יצירת והתקנת השלט של פלריום דרשו עשייה מורכבת, עדינה ומרשימה ביותר.
התהליך החל מעבר לים, שם יוצר הלוגו בדיוק רב, מנירוסטה איכותית. לאחר מכן הוכנס השלט למכונה שחוררה בנירוסטה, באמצעות קרני לייזר, עשרות אלפי חורים בריווחים משתנים. אל החורים הללו הוכנסו 40,000 נורות לד אטומות למים – שלכל אחת מוח משלה.
בהמשך התהליך, הנורות מחוברות ללוח בקרה מיוחד, שאליו הוטמע כרטיס זיכרון המתוכנת בהתאם לאפקטים הרצויים.

לאחר הגעתו של הלוגו הדיגיטלי לארץ, החל התהליך של תלייתו. הלוגו, שמשקלו 300 ק"ג, הועלה בעזרת מנוף למרומי בית אמפא, וחובר אליו בזהירות על ידי חברה המתמחה בהתקנה על קירות זכוכית. לאחר מכן חוברו הנורות אל לוח הבקרה – והשלט הואר. הנירוסטה האיכותית שממנה עשוי השלט היא בעלת גימור מראתי מלוטש – המעניק לשלט מראה יוצא דופן גם בשעות היום; בשעות הערב יוצרים היהלומים המתרוצצים בתוך האותיות גוון סגלגל, יוקרתי ועדין.

"השלט הזה פותח עידן חדש בתחום השילוט הדיגיטלי בישראל", אומר אורן שושן, מנכ"ל אור ראשון דיגיטל. "הוא מספק בולטות מסוג אחר. אני מאמין בשנים הקרובות טכנולוגיית לוגו תלת מימדי מונפש תוביל את כל אפיקי הפרסום בתחום השילוט הדיגיטלי. אנחנו, מכל מקום, נמשיך לחפש תמיד את הדרכים החדשניות והאטרקטיביות ביותר".