שילוט דיגיטליההמלצות שלנו  

אור ראשון דיגיטל

בימים עברו שילוט דיגיטלי הימם אותנו במקומות מפורסמים כמו טיימס סקוור בניו-יורק ורובע שינג'וקו בטוקיו, אבל כיום הם מתבלטים כמעט מכל פינה: חנויות, קניונים, מתקני ספורט, מועצות אזוריות, צמתים ואפילו בתי ספר. שילוט דיגיטלי – בעבר נחלתם הבלעדית של חברות ענק ועסקים חובקי עולם – הפך בשנים האחרונות לכלי שיווקי וארגוני יעיל ואפקטיבי מאין כמוהו, לכל עסק ולכל מטרה. את השימוש הגובר בשילוט דיגיטלי מכירים היטב בחברת אור ראשון דיגיטל, אחת החברות הישראליות הבולטות בתחום. "ככל שהמסכים השתכללו ונהיו זולים יותר, וככל שעלות ההפקה של תוכן ויזואלי הפכה לזמינה יותר, כך מצטרפים אל החברות הגדולות עוד ועוד עסקים בינוניים וקטנים, שמבינים את התועלת העצומה שיש לפרסום ושיווק באמצעות שילוט דיגיטלי", אומר אורן שושן, מנכ"ל אור ראשון דיגיטל. "בזכות הניסיון הרב והיצירתיות שלנו, ערכנו קמפיינים של שילוט דיגיטלי לחברות בכל הגדלים – מקוקה-קולה ועד לחנויות סלולר. אנו מצליחים לחזות את צורכי השוק ואת המגמה המתפתחת בתחום, ובהתאם לזאת מפתחים את מוצרינו ומשדרגים אותם כך שיתאימו לכל עסק, צורך או רעיון – מקטן ועד גדול". מדוע שילוט דיגיטלי אפקטיבי כל כך? פשוט מאוד: "לווידיאו, הכולל תנועה והתרחשות, יש יכולת מופלאה ללכוד את תשומת הלב שלנו", מסביר מאור לסרי, מנהל המחלקה הטכנית של אור ראשון דיגיטל. "שילוט דיגיטלי מאפשר הקרנת סרטונים שבהם משולבים טקסטים רצים, לוגואים ותמונות. זאת לצד עדכוני חדשות, שידורי אינטרנט, לוחות זמנים המתעדכנים על פי הצורך ולמעשה כל סוג מידע שתרצו, באיזו צורה שתבחרו ובזמן המתאים לכם". אספקט חשוב אחר, מסבירים בחברת אור ראשון דיגיטל, הוא יכולת התגובה של מסכי שילוט דיגיטלי בזמן אמת – החלפת המסרים, הצבעים, התכנים והשידורים על פי הצורך, השעה וקהל היעד. נוסף לכך, שילוט דיגיטלי מאפשר יצירתיות רבה באמצעות מגע, חוויות ויזואליות יוצאות דופן או אינטרקציה עם הקהל (ראו פירוט בהמשך הכתבה). לבסוף, ובאמצעות כל הכלים שתוארו כאן, שילוט דיגיטלי מציע שימושים רבים, המתאימים למטרות שונות ומגוונות: פרסום, שיווק ומכירות, עיצוב, העברת מידע, יצירת אווירה ותקשורת פנים-ארגונית. חברת אור ראשון דיגיטל הינה בעלת ניסיון רב בכל שלבי השיווק הדיגיטלי, באיכות הגבוהה ביותר ולכל סוגי החברות והצרכים; החברה מלווה את לקוחותיה החל מבחירת המסך המתאים ביותר, קביעת המסרים ועיצובם; דרך עבודת הפיתוח, ההתקנה, הנראות והמיקום; ועד לתמיכה הטכנית, הפקת התכנים וניהולם. על מנת לסייע לכם להימנע מטעויות נפוצות בקמפיינים של שילוט דיגיטלי, הכנו לכם 5 המלצות חשובות, שאנו בחברת אור ראשון דיגיטל מקפידים עליהם מאוד:

  1. התאימו את המסכים לסוג הפעילות:

    אנשים רבים אוהבים מסכי פלזמה גדולים. זו עובדה, אך היא לא תמיד נכונה לגבי שילוט דיגיטלי. חשוב מאוד לבחור מסכי שילוט דיגיטלי איכותיים, בגודל וברזולוציה המתאימים לצרכים הייחודים שלכם. אור ראשון דיגיטל מציעה לכם לבחור מתוך מבחר עצום של מסכי LED איכותיים, בגדלים וברזולוציות משתנים, המספקים מגוון פתרונות לכל צורך – בתוך מבנים ואולמות או תחת כיפת השמיים.

  2. הקפידו על תוכן מדויק ואיכותי:

    שילוט דיגיטלי יכול להפוך כל סביבת מכירה לערוץ מדיה. האתגר הגדול הוא לייצר תוכן איכותי וממוקד המתאים למותג, למסריו ולמטרותיו – כך שילכוד את תשומת הלב של קהל היעד. אנו בחברת אור ראשון דיגיטל מקפידים על הפקת תכנים איכותיים, ממוקדים ומרהיבים, תוך כדי שילוב של צבעוניות, טקסטים, תמונות, אנימציות ווידאו.

  3. בחרו במערכת ניהול תוכן ידידותית:
    חשוב מאוד כי מערכת ניהול התוכן של השילוט הדיגיטלי תהיה פשוטה לתפעול ויעילה, ותאפשר שינוי בתכנים במהירות. בהתאם לכך, מערכות התוכן של אור ראשון דיגיטל מאפשרות לעדכן תכנים בקלות רבה, בכל רגע נתון, ובאמצעות כל מחשב המחובר לאינטרנט. במידת הצורך, ניתן לעדכן את המסך בו-זמנית ובסנכרון מלא עם פלטפורמות דיגיטליות אחרות.

  4. היו יצירתיים:

    שילוט דיגיטלי מאפשר אינספור אפשרויות לפרסום, שיווק והצגת תכנים בצורה חכמה ויצירתית. אנו בחברת אור ראשון דיגיטל יודעים להפוך כל רעיון או צורך למציאות – ולהעניק למסרים ולמוצרים שלכם בולטות מקסימלית המביאה לתוצאות. כך למשל, בקמפיין שילוט דיגיטלי לקוקה קולה, פיתחה החברה אפליקציה שבמסגרתה הוצג שמם של נהגים על שילוט דיגיטלי, כשנסעו לצדו. הנהגים אף קיבלו הודעות SMS, המודיעות להם על פרסום שמם על גבי השלטים, שתי דקות לפני שעברו במקום. דוגמה נוספת ליצירתיות היא אייפון 5, ענק ומרהיב, שפיתחנו בחברת אור ראשון דיגיטל. האייפון, הנראה ממרחק של חצי קילומטר, יכול לפעול כחנות אינטראקטיבית, ולספק כל פעולה אחרת שתבחרו: הצגת תכנים, העברת מידע, הזמנה מחנויות, משחקי רשת ועוד.

  5. בחרו במיקום מתאים:

    למיקום שנבחר להצבת שילוט דיגיטלי ישנה חשיבות מכרעת. כך למשל, מיקום לא מתאים בתוך החנות עלול לגרום דווקא להסטת הפוקוס של הצרכן מהמסכים שלכם, או מהמוצרים שאתם מפרסמים, המסודרים על המדף הסמוך. כמו כן, תאורה היקפית עזה עלולה לפגוע באפקטיביות של המסכים. באמצעות הניסיון הרב והמומחיות, אנו באור ראשון דיגיטל יודעים להציב את המסכים במיקום הנכון והמתאים ביותר – להשגת אפקטיביות מקסימלית.

 

© Copyright 2013 Or Rishon Digital. All rights reserved.