שלטי לד לפרסום, שלט לד לפרסום

להיות הדבר הכי חם בעיר

 

הפרסומות מחדשות כל הזמן. מה שראינו אנו הצרכנים כבר אתמול, משעמם אותנו היום. בתור צרכנים אנו חשופים לעשרות גירויים מדי יום, ואנו נעניק את תשומת הלב שלנו רק למי שיעניין אותנו הכי הרבה. רק מי שזוהר, מאיר, משמיע רעשים, מצחיק ובעיקר לא צפוי- ימשוך את תשומת ליבנו.

שבירת השגרה חשובה מאוד בפרסום. אם במקום כל שלט חוצות רגיל היינו רואים שלטי לד לפרסום, הדבר היה מפסיק לעניין את הצרכנים. אך כרגע במציאות בישראל, כאשר שלטי החוצות המודפסים משתרעים על כל העיר, שלט לד לפרסום הוא שובר השגרה שמושך את תשומת לב הקונה.

שלט לד לפרסום

גם למיקום שלט הלד לפרסום חשיבות מכרעת. ניתן להציב אותו מעל בית העסק או סמוך לבית העסק, במטרה לספר לאנשים על קיומו של בית העסק. ניתן גם להציב שלטי לד לפרסום דווקא במקומות לא צפויים שימשכו יותר תשומת לב, או במקומות בהם השלטים יבלטו, למשל על דרך הפונה לכביש מרכזי החשוך בשעות הלילה. כל הנוסעים בכביש בשעות הלילה יראו את השלט ויזכרו אותו, משום שבלט באפלת הלילה. בפעם הבאה שהם יצטרכו עסק המציע את שירותי העסק שלך, הם יזכרו לפנות לעסק שלך.ניתן להציב גם שלטי לד לפרסום באצטדיונים על מסכי ענק. באמצע המחצית תשדיר פרסומות ממוקד קהל יהיה אפקטיבי יותר מתשדיר פרסומות בטלוויזיה הניתן להעבירה בלחיצת שלט. כמו כן, גם בצמתים עמוסים בעיר ניתן להציב את שלטי הלד לפרסום ובכל מקום מרכזי או בעל ערך לעסק שלך.

מבחינת עמידות, אם נשווה בין כל אופציות השלטים הדיגיטליים העומדים לרשותנו, שלטי לד הם בעלי עלות אחזקה הנמוכה ביותר. מבחינת חשמל שלטי לד לפרסום חסכוניים בהרבה משלטי הניאון, מצריכים תחזוקה קלה ובעלי תקלות מועטות ביותר.

חברת אור ראשון דיגיטל הינה המשווקת היחידה בארץ של חברת סאן סונג הסינית, אחת החברות המובילות ליצור שלטי לד לפרסום. חוץ מיחס אדיב ומענה לכל שאלה, ומלבד אספקת השלט עצמו, חברת אור ראשון דיגיטל מגיעה עם קונספט שיווקי ועם רעיונות יצירתיים כיצד להפוך את שלטי הלד לפרסום לחוויה עבור כל צופה, שיהפוך בסוף ללקוח של העסק שלך.