וידאו

אור ראשון דיגיטל היא מובילה בתחום מסכי LED לבמות, אולמי אירועים וכנסים. אנו מספקים מגוון רחב של מוצרי LED כולל מסך LED לבמות, אולמות אירועים וכנסים, מסכי LED להשכרה, תאורת רחוב מסוג LED ועוד.
בזכות התאימות שלנו לתקנים בינלאומיים בייצור ובתפעול, החברה שלנו זכתה באישורים ISO9001 ו-ISO14001. אודות למאמצים הכבירים של הצוותים המסורים שלנו, אנו שמחים להציע מוצרים תואמי CE או ROHS, בהתאם לבקשת הלקוח. אם אתה זקוק למידע נוסף על המוצרים שלנו, צור עמנו קשר. נשמח לשתף אתך פעולה.

מסכי LED למסעות פרסום

באמצעות מוצרים מתקדמים ויכולות טכנולוגיות חדשניות, אנו מספקים מגוון רחב של פתרונות שיכולים להשתלב בקלות עם כל מסע פרסום. הצגת ההודעות שלך במסכי ה-LED האיכותיים שלנו, או במוצרים הייחודיים שפיתחנו, מאפשר רמת נראות גבוהה ומגוון רחב של אפשרויות שללא ספק ישפרו את מסע הפרסום שלך, יפתיעו ויענגו צופים וחשוב מכל, יביאו לתוצאות.

יש לנו את היכולת להפוך את הרעיונות שלך למציאות!
אנו יכולים להציג את תוכן מסע הפרסום שלך בכל אופן שתבחר – וידאו, אנימציות, תמונות, טקסט – עם גרפיקות ואפקטים ויזואליים מהממים ביחד לצד תוספות טכנולוגיות כגון אינטראקציית קהל, התממשקות עם טלפונים ניידים ואפשרויות נוספות שיגרמו לאימפקט חיובי על קהל שלך. מערכת ניהול התוכן שלנו אינטואיטיבית וקלה לתפעול. ניתן לעדכן תוכן בכל עת, בקלות וביעילות, דרך כל חיבור אינטרנט. בנוסף, ניתן לעדכן את המסך באופן סימולטני ובסנכרון מלא עם פלטפורמות דיגיטליות אחרות.

כל המסכים
פיתוחים מיוחדים

מסכי LED למסעות פרסום
תכונות
מסך ה-LED לפרסום חוצות משמש להצגת מידע מכל הסוגים כגון מילים, מספרים, אנימציות, סרטוני וידאו, מידע על השוק ועוד. מסך ה-LED, שקל מאוד לשימוש, מציע רמת בהירות גבוהה בוולטז' עבודה נמוך, צריכת חשמל נמוכה, עמידות להלם, אורך חיים ארוך, תגובה מהירה וביצועים יציבים.
יישום
ניתן להשתמש את מסך ה-LED לפרסום חוצות לתאורה חיצונית, פרסום, הנחיית תנועה, תאורת במה, אירועי ספורט ועוד.

מסכי LED למסעות פרסום
תכונות

  1. תוך עבודה בוולטז' נמוך ובצריכת חשמל נמוכה, מסך ה-LED לפרסום פנימי מספק יעילות אנרגטית גבוהה, התקנה מהירה ומהימנות גבוהה.
  2. מסך ה-LED הינו ידידותי לסביבה ומקרין אור רך ללא קרינת אינפרא אדום ו-UV.
  3. מסך ה-LED לפרסום פנימי מספק מקור תאורת LED עם אורך חיים של 30,000 עד 50,000 שעות.
  4. מסך ה-LED לפרסום פנימי מתאים לפרסומות בקניונים, מלונות, סופרים ועוד הרבה מקומות נוספים.
  5. מסך ה-LED מאוד נייד, כך שתוכל להעביר אותו בקלות ממקום למקום ועל-ידי כך לחסוך בעלויות.