וידאו

יישום

נעשה שימוש במסך ה-LED לאצטדיונים לאירועי ספורט שונים.

אור ראשון דיגיטל היא מובילה בתחום מסכי LED לבמות, אולמי אירועים וכנסים. אנו מספקים מגוון רחב של מוצרי LED כולל מסך LED לבמות, אולמות אירועים וכנסים, מסכי LED להשכרה, תאורת רחוב מסוג LED ועוד.
בזכות התאימות שלנו לתקנים בינלאומיים בייצור ובתפעול, החברה שלנו זכתה באישורים ISO9001 ו-ISO14001. אודות למאמצים הכבירים של הצוותים המסורים שלנו, אנו שמחים להציע מוצרים תואמי CE או ROHS, בהתאם לבקשת הלקוח. אם אתה זקוק למידע נוסף על המוצרים שלנו, צור עמנו קשר. נשמח לשתף אתך פעולה.

מסכי LED למתקני ספורט ואצטדיונים

את מסכי ה-LED שלנו, שמיועדים לאולמות ספורט סגורים ולאצטדיונים פתוחים, ניתן לשלב בקלות לאורך כל המגרש. המסכים קשיחים ויכולים לעמוד בפגיעה של כדור או כל דבר אחר שייזרק עליהם, בכל מזג אוויר, והם בעלי אורך חיים ממושך.
מערכת ניהול התוכן של המסכים חכמה קלה לתפעול. ניתן לעדכן תוכן מכל מחשב שמחובר לאינטרנט, ובמקרה הצורך ניתן לשלוט בו-זמנית בפלטפורמות דיגיטליות אחרות מאותה תחנה.

כל המסכים

פיתוחים ייחודיים נוספים שלנו, אידאליים למתקני ספורט ולאצטדיונים:

iPhone 5 ענק להצגת תוכן ולשימושים אינטראקטיביים
תחנת טעינה ממוקדת פרסום לטלפונים ניידים

תכונות

התקנה ופירוק נוחים
בזכות תכנון פשוט, מסך ה-LED לאצטדיוני ספורט שלנו קל להתקנה ולפירוק. ארון מסך ה-LED מגיע עם חיבורי ביניים וכן אות חיצוני ותקעים.
זווית הטיה ניתנת להתאמה
מסך ה-LED ממוקם בדרך כלל בצורה אופקית, וזווית ההטיה ניתנת להתאמה לצפייה ולצילום הטובים ביותר.

תכנון לכל סוגי מזג האוויר
בזכות דירוג IP65, מסך ה-LED לאצטדיוני ספורט מציע תכנון אוורור והגנה מפני גשם או מים.
הגנה מפגיעות
המסכות הרכות שתוכננו באופן מיוחד מגנות על השחקנים מפציעות ובנוסף מגנות על המסך.
קצב רענון גבוה
בזכות קצב רענון גבוה, המוצר שלנו יכול להציג תמונות, סרטוני וידאו ושידורים חיים ללא ריצודים,
מערכת גיבוי אוטומטית
מסך ה-LED לאצטדיוני ספורט שלנו משתמש בשני מחשבים להבטחת התצוגה של תמונות וסרטוני וידאו ללא הפרעות. לצורך העניין, אם יחידה אחת נכבית עקב בעיות טכניות, היחידה השנייה יכולה לפעול בתור גיבוי באופן אוטומטי.